Därför byter Market Solutions utseende

Market solutions team

Vi på Market Solutions kickstartar hösten med att förnya oss. Ny hemsida, ny grafisk profil, nyhetsbrev och blogg blir från och med nu en del av vårt erbjudande.
– Idag är vi ett bättre bolag som levererar bättre resultat för våra kunder jämfört med när vi började för över tio år sedan. Nu speglas det i hur vi ser ut och uttrycker oss, säger Andreas Sandgren, vd Market Solutions.

Market Solutions grundades 2012. Sedan dess har både medielandskapet och hur vi arbetar förändrats.

Vår varumärkesresa börjar inte här och nu. Genom åren har vi optimerat våra metoder och vässat vårt erbjudande. Vår kreativa medieplanering har gett bättre och bättre resultat för våra kunder.

Våra kunders nytta är alltid vårt huvudfokus. Därför genomför vi följande förändringar:

  • Ny grafisk profil som speglar den kreativitet vi redan besitter.
  • Ny hemsida som bättre visar upp vårt totala erbjudande.
  • Nyhetsbrev som håller dig uppdaterad kring det senaste inom marknadsföring.
  • Blogg där vi delar med oss av vår expertkunskap.

Vi vill dela med oss

Framöver kommer du på den här bloggen att kunna ta del av tips, guider, trendspaningar och andra artiklar där vi delar med oss av vår expertkunskap.

Redan nu kan du läsa våra 5 tips för hur du lyckas med din innehållsmarknadsföring eller Varför semantiskt sök är viktigt för din SEO. Är du nyfiken på att läsa mer om Market Solutions resa och höra direkt från grundarna Andreas och Jonathan om hur allt började kan du göra det också.

Den här bloggen är inte till för att imponera på branschkollegor inom digital marknadsföring. Vi gör det för att vi vet att många av våra kunder har ett genuint intresse för att lära sig. Vi tror att den bästa utvecklingen kommer av att dela med sig av det man kan.

– Vi tycker inte att saker behöver vara så krångliga. En grundtanke för vår affärsidé är att våra kunder ska veta vad de köper. Det är konkreta saker vi gör och med den här bloggen kommer våra kunder få ännu bättre insikt i hur vi jobbar för att deras medieinvesteringar blir lönsamma, säger Andreas Sandgren.

Genom att följa oss på LinkedIn och prenumerera på vårt nyhetsbrev säkerställer du att du aldrig missar ett nytt inlägg.


Vill du veta mer?

Fyll i formuläret så hör vi av oss.

    Skyddas av Google reCaptcha

    Tack! Vi hör av oss till dig inom kort.

    Tack!

    Vi hör av oss till dig inom kort.